Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Article 25. Comissió de Seguiment del Reglament

Avatar: Propuesta oficial Propuesta oficial
1. Es crea la Comissió de Seguiment del Reglament com a òrgan de coordinació interna en matèria de polítiques d’igualtat de gènere, que tindrà com a funció fer el seguiment i compliment de les previsions del present reglament. 2. Formen part d’aquesta Comissió: l’alcalde/alcaldessa, o tinent/a d’alcaldia en qui delegui, en qualitat de president/a, una persona de l’òrgan polític responsable de les polítiques d’igualtat de gènere, una persona de cada grup municipal, una persona de la direcció de l’òrgan de Transparència, una persona de l’òrgan responsable de l’aplicació de la transversalitat de gènere, una persona de l’òrgan responsable de territori, una persona del òrgan d’igualtat de política de personal, 5 persones en representació del Consell de Dones de ciutat, 1 persona del Consell LGTBI. De manera puntual, i en funció del tema a tractar, es podrà demanar la participació de persones expertes o de col·lectius específics. 3. La Comissió es regirà per les regles de funcionament que ella mateixa es doti, en cas contrari es regirà pel que estableix per al funcionament dels òrgans col·legiats la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. La Comissió es reunirà al menys dues vegades l’any, i ha d’avaluar l’informe que l’òrgan responsable de l’aplicació de la Transversalitat de Gènere presenti sobre la implementació i compliment del present Reglament. L’informe abastarà com a mínim l'aplicació dels mecanismes d’integració de la perspectiva de gènere en el llistat de serveis municipals que l'Ajuntament de Barcelona ofereix dins les seves competències. La Comissió podrà convocar els serveis que no compleixin la totalitat dels mecanismes previstos en el present Reglament en el marc de les seves actuacions. El servei podrà presentar, en el termini de 3 mesos, un informe que expliqui les raons de l'incompliment del Reglament i un pla per esmenar-ho que n’especifiqui la calendarització. La comissió serà l'òrgan facultat per aprovar el pla d'esmena, o si escau, requerir actuacions addicionals. 4. Pel desenvolupament de totes les funcions, les persones que pertanyin a aquesta Comissió tindran accés a tota la documentació que es generi en el si de la mateixa i a sol·licitar a l'Ajuntament o al seu personal tècnic i polític qualsevol informació que considerin necessària per a l'exercici de les seves funcions i que tingui relació amb els objectius i l’articulat del present Reglament, sense perjudici del compliment de la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal. 5. L'avaluació d'aquest Reglament es realitzarà abans de finalitzar cada mandat polític, és a dir cada quatre anys. Per tal que aquesta avaluació sigui el més objectiva possible es realitzarà de forma interna i per una entitat externa competent en la matèria que ens ocupa. L'empresa proveïdora externa encarregada de realitzar l'avaluació haurà de complir els requisits que s'estableixin en els plecs de condicions administratius i tècnics que s'hauran d'elaborar a aquest efecte. Així mateix, aquesta comissió ha de presentar de manera bianual al Plenari del Consell Municipal un informe de seguiment de la implementació del present reglament.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir