Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Fort Pienc
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representants equip docent, Representants de les famílies, Representants d’alumnat, Coordinador Arquitectes –Consorci d’Educació, Equip d’arquitectes i Direcció d’Educació
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Acta de la trobada
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 3 punts de priorització:
- Espai d’àgora més íntim (zona de chill out amb fustes)
- Més espai d’ombra
- Llocs per enfilar-se
Amb 2 punts de priorització:
- Instal·lar xarxes més altes per evitar que caiguin pilotes a l’exterior
- Aprofitar l’espai de sota per fer una cabana, túnel o amagatall
- Millorar el rocòdrom
- Barres d’exercicis per fer equilibris
- Sorral més gran amb un punt d’aigua
- Pintar el pati
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: