Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola La Palmera
Membres del grup motor de l’escola: Direcció i Representants equip docent, Representant monitors de menjador i Representants d’alumnat.
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Acta de la trobada
A continuació us presentem les propostes de l'equip directiu:
- Pista: pensem que la pista ha d'estar seccionada en dos, dos colors diferenciats: 1 de futbol, al costat del gimnàs; i, 1 de bàsquet al costat de les grades.
Dins de cada pista volem que hi hagi un cap de voley. Arreglar el terra de la pista. Posar font a la pista. - També si es pot buscar un sistema d'emmagatzemar el material a la pista (material de pati)
- La caseta de fusta d'infantil no s'ha de fer res, és la casa de maó que volem que s'unifiqui l'entrada.
- L'ombra per nosaltres no és prioritària.
- Posar font al pati de sorra.
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 3 punts de priorització:
- Amagatalls
- Grades
- Afegir cordes amb nusos per escalar
- Tobogan gran amb desnivell
- Aplanar la pista
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: