Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Institut Escola Londres
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representants equip docent, Representant AFA i Representants d’alumnat.
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Acta de la trobada
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 3 punts de priorització:
- Incorporar elements de joc vertical a les parets (rocòdrom). Es proposa a la paret sota del porxo.
- Incloure sorrals en alguns espais d’esbarjo i/o als passadissos del centre
- Incloure espais de tranquil·litat on poder seure, espai amb taules o amb diferents alçades
Amb 2 puntsde priorització:
- Arreglar els lavabos de la pista de futbol
- Fer útil la part de la comunitat de les monges
- Garantir un mínim de vegetació integrada en els diferents espais d’esbarjo
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: