Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Taller 3. “La ciutat de les nenes i dels nens”"

Avatar: Dinamització Via Laietana Dinamització Via Laietana

Descripció (Català)

  • -

    Activitat amb infants per incorporar la seva mirada en la fase de les propostes. L’alumnat treballarà sobre el seu entorn més proper i establirà criteris de disseny dels espais amics.

    L’enfocament d’aquesta activitat s’emmarca dins del programa “Camí escolar, espai amic”.

  • +

    Activitat amb infants per incorporar la seva mirada en la fase de les propostes.

    L’alumnat de 5è i 6è curs de l'Escola Àngel Baixeras treballarà sobre el seu entorn més proper i en concret sobre la plaça Antonio López. L'alumnat explorarà la plaça i debatrà sobre com hauria de ser aquest espai per aportar la seva mirada.

    L’enfocament d’aquesta activitat té relació amb el programa “Camí escolar, espai amic”.

Descripció (Castellano)

  • -

    Actividad con niños y niñas  para incorporar su mirada en la fase de las propuestas. El alumnado trabajará sobre su entorno más cercano y establecerá criterios de diseño para los espacios amigos.

    El enfoque de esta actividad se emmarca en el programa “Camino escolar, espacio amigo”.

  • +

    Actividad con niños y niñas  para incorporar su mirada en la fase de las propuestas.

    El alumnado de 5o y 6o curso trabajará sobre su entorno más cercano y, en concreto, sobre la plaza Antonio López. El alumnado explorará la plaza y debatirá sobre cómo tiene que ser este espacio para aportar su mirada.

    El enfoque de esta actividad tiene relación con el programa “Camino escolar, espacio amigo”.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir