Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda. de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. Per tant, Collblanc gaudirà d’una bona cobertura al nivell de la resta de la ciutat. No es pot dimensionar la xarxa per els esdeveniments esportius en el Nou Camp, de caràcter quinzenal que demanen un Pla específic de mobilitat.

Perllongament de la línia H10 fins a Ernest Lluch

Avatar: Participant eliminada Participant eliminada Acceptada
En comptes de fer acabar la línia H10 a Plaça de Sants, allargar-la fins a Ernest Lluch, al camí de la Torre Melina, on també acaba la línia D20. Els principals motius serien potenciar la utilització de la L9sud del metro i del Tramvia, i reduir les aglomeracions, especialment en hores punta i els dies en què hi ha partit de futbol al Camp Nou.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir