Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
No al final de trajecte del 39 a la Plaça catalana
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Un dels criteris importants per la implantació de la NXB, és la reconversió de línies convencionals, que siguin concomitants amb les noves línies de la Xarxa, ja que el recorregut , el repartiment i la cobertura de les noves línies, esta racionalitzada en la pràctica totalitat de la plana de Barcelona.És per aquesta raó que la 39 es modifica fins a la Pl. Catalana, ja que el seu mateix recorregut fins a Horta el farà una de les noves Línies, en aquest cas la V23 amb prestacions millors que la 39, freqüència de pas cada 8 minuts en contraposició dels 11 minuts de la 39.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El 39 haurien de mantenir tot el trajecte fins a Horta i recpuerar el pas per la Vila de Gràcia, quedant la línia de Pl.Urquinaona fins al final actual d'Horta. També el 55 és molt important mantenir el trajecte actual Parc Montjuïc-Plaça Catalana.
Carregant els comentaris ...