Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La línia 20 és coincident amb línies de Nova Xarxa en bona part del seu recorregut, la H8, és per aquesta raó que el projecte proposa reconvertir-la. Fen un anàlisis més detallat i centrat en la mobilitat del barri del Congres-Indians, s’ha vist que la NXB no resol la mobilitat de proximitat que queda afectada per la eliminació de la 20.

El problema de l’eliminació del 20, és una afectació sobre tot, al passatge del final de la línia del Congrés. Segons TMB són unes 500 persones dia, per tant la solució no és un canvi de corredor d’ una altra línia, sinó de solucionar la mobilitat de les 500 persones (6 persones/ bus de mitjana diària). Aquest volum de passatge el pot assumir l’actual V27 + H8 en els desplaçaments de mig i llarg recorregut. En els desplaçaments de proximitat, la proposta de nou bus del barri 191 , amb 16 parades i uns 30 minuts de freqüència, soluciona 2 de les 3 destinacions del 20, i millora alhora de manera molt important l’accés als centres sanitaris i al barri a: Cap Maragall, Hospital de Sant Pau a tot el perímetre amb 6 parades.

Donades les condicions del recorregut, es podria plantejar el nou servei amb un vehicle estàndard. La eliminació del 20 necessàriament es vincularà a la implantació del nou bus del barri 191.

Respecte de la mobilitat des del barri fins a altres punts de la ciutat , de mig i llarg recorregut, comentar: La 20 té una freqüència d’ uns 9 minuts. La V27 d’uns 7,8 minuts, per tant, es guanya un bus per hora. Cal fer un intercanvi per anar al centre, per tant es perd respecte de la situació actual, però es guanya com en la resta de la xarxa, la possibilitat de fer qualsevol desplaçament en l’àmbit de la ciutat. Opció que com a tota la ciutat, es pot fer amb un intercanvi NXB en aquest cas V27 + H8 ( a Hospital Sant Pau a baix...etc. Eixample alt, Gracia. Hospital Clínic ) mateixa parada en sentit descendent, i 2 parades a 80 mts sentit ascendent.

També V27 + H6 ( a Sant Pau per dalt, Gracia... ).

També V27 + H10 ( Estació de Sants, Eixample mig )

V27 + H12 ( Eixample baix, Pl. Universitat...)

Mantenir la línia 20 i recuperar el recorregut fins l'Estació Marítima

Avatar: Javi9494 Javi9494 Acceptada
El passat mes de febrer la línia 20 va quedar limitada a l'Av. de Roma, perdent tot el tram fins a Sant Antoni, Paral·lel i el Port, ara pretenen eliminar el que queda de la línia. Crec que no només haurien de mantenir el 20, sinó també tornar-la fins a lEstació Marítima, tornant a recuperar un recorregut vertebrador, atractiu i necessari.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir