Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La V27, actualment en funcionament ja dóna accés a l’Hospital del Mar. La nova V31 ( tardor de 2017 ) tindrà una connexió amb la V27 amb intercanvi de 4 minuts de mitjana, en la mateixa parada gràcies a una part d’ increment de recorregut horitzontal.

En quan a la pèrdua de connectivitat del Poblenou, val a dir que la densitat de NXB és similar al de la resta de la ciutat i la seva distribució territorial en el districte està adaptada a les circumstàncies i particularitats, com ara el nucli antic del Clot i del Poblenou.

La distància entre línies verticals també respecta el criteri general de distribució de línies de tota la ciutat, de fet, és la mateixa que en Sant Andreu i que Nou Barris que estan en la vertical de Sant Martí. És cert que, en l’estudi de detall de cada línia vertical i els carrers, s’han estudiat diverses propostes en funció dels sentits de circulació i cobertura territorial resultant, però la conclusió a la que ha arribat l’equip redactor, és la que presentem en la proposta base.

Millores als corredors verticals i horizontals a Sant Martí

Avatar: oscarsanchezdm oscarsanchezdm Acceptada
Amb la proposta actual de la Nova Xarxa de Bus, es perden connexions amb l'Hospital del Mar, es perd connectivitat al centre del Poblenou i no es millora la gran distància entre corredors verticals al Poblenou, sobretot a l'eix de la Gran Via. Adjunto un PDF on explico la meva proposta, que comportaria modificacions a les línies V25, V27 i 36/59.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir