Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La total implantació de la NXB millorarà alguns dels aspectes de la mobilitat reclamats en aquesta petició, com ara la posada en servei la tardor de 2018 de la nova V9 Paral•lel / Sarrià. I de la D40 en la tardor de 2017. És cert que les particularitats de la trama urbana del Farró i el Putxet no faciliten la implantació de nou servei de bus, no obstant la modificació, implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no es objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies, i modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa. Per tant, l’ actual xarxa de bus de barri no patirà modificacions amb la implantació de la NXB. No obstant, i donat que en el procés d’informació i debat aquesta qüestió a sigut molt rellevant en la pràctica totalitat dels districtes, s’ha pres la decisió de considerar totes les peticions, per poder, un cop implantada la NXB , fer una valoració conjunta a nivell ciutat de la xarxa de proximitat per determinar la idoneïtat, factibilitat tècnica i econòmica de les diferents peticions. Cal tenir en compte, també que la posada en servei de la NXB, més la xarxa de línies convencionals que es manté, pot generar alguna disfuncionalitat de caràcter puntual en algun barri que precisi habilitar una modificació d’algun bus del barri. Aquestes reflexions tindran una continuïtat en el temps i seguiran desenvolupant-se en les diferent àmbits de participació bàsicament amb districtes TMB i Mobilitat. Val a dir també que la flota de busos del barri és limitada i que amb tota seguretat caldrà, un cop finalitzat aquest procés global, aconseguir els recursos econòmics corresponents per fer la corresponent comanda de fabricació dels nous vehicles que finalment es requereixin, entre altres qüestions, aquest procés per raons òbvies, no és immediat, i necessita un temps de l’ordre de uns 18 mesos a partir de la decisió de la configuració final del servei.

Bus de Barri pel Farró Galvany el Turó

Avatar: Antoni Antoni Acceptada
Necessitem aquest servei públic per apropar-nos als equipaments bàsics actuals com el CAP, l’Hospital Plató o Centres Cívics de difícil accés pel seu emplaçament. Això ens obliga a fer servir transport privat, taxi o ho deixem córrer, especialment per les persones de mobilitat reduïda.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir