Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. 

H8 - H10

Avatar: Pep83 Pep83 Acceptada
Como el espacio es limitado, seré claro: H8, que mantenga su recorrido actual y que comparta el tramo Francesc Maciá - Casa de les Punxes con el tranvía. H10, mantenga el recorrido actual por la c/ Mallorca y que desde plç Sants continue hasta Badal por c/ Sants, vuelta av. Madrid, rambla Badal y plç Sants

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir