Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Modificacions 39 i 55
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
El 55 es retalla el seu recorregut ja que es coincident amb el recorregut de noves línies de la Nova Xarxa, la V19 i en el tram final, la D40, que donaran millors prestacions de freqüència de pas que la 55 que finalitzarà a la Pl. Urquinaona en lloc de la Pl. Catalunya. El canvi es farà a la tardor de 2018.
La 39 també es modificarà el seu recorregut, ja que coincidirà parcialment amb la V19 i la V23 i patirà retalls en els seus extrems. Per una banda, es retallarà el tram de la Pl. Catalana fins a Horta, V23 i d’altre banda, des de la Pl. Urquinaona fins al Pg. Maritim. V19. Per tant, la línia 39 Barceloneta / Horta es convertirà en la 39 Urquinaona / Pl. Catalana, a la tardor de 2018.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El barri del voltant del parc del Guinardó és una zona amb fortes pujades i molta gent gran, i la reforma dels busos eliminarà un dels dos que serveix per baixar al centre de la ciutat!!
Amb la reforma quedarà tan sols el 39, un bus convencional i que a més fa una ruta lenta i poc pràctica pels no graciencs al no passa per Pg. Sant Joan. La D40 NO substitueix al 55 ja que el recorregut és completament diferent, la V23 no porta al centre de la ciutat i la v19 passa per Sanllehy, és a dir entre 1km-2km del barri.
És absurd deixar un sols bus concencional per anar al centre en un barri d'aquestes característiques.
Carregant els comentaris ...