Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. 

Mantenir la H10 per avinguda Madrid i la H8 per Travessera de les Corts en tots dos sentits.

Avatar: erk erk Acceptada
Proposem mantenir el recorregut del H10 per av.Madrid i H8 per tr.Corts. Per a que H8 guanyi temps, es pot fer un carril bus a la tr.Corts en sentit La Maquinista, per evitar baixar fins a Berlín. La proposta de l'ajuntament retalla a la meitat la oferta de bus a les Corts, i la H10 perd enllaços importants com Camp Nou, L9S, V1, 157, L50, L62.