Salta e ir al contenido principal
Información sobre las cookies utilizadas en la página web

Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Un dels aspectes que es proposa desenvolupar des d’aquest projecte és millorar de forma notable la prioritat semafòrica dels autobusos en la ciutat, gràcies a l’aplicació de les noves tecnologies, i dispositius que permeten en cruïlles determinades, donar prioritat de pas al bus, teletacs, semàfors només per bus, carrils bus, o noves ordenacions viaries per afavorir la fluïdesa del bus, carrils bus en contrasentit, etc. Precisament la organització de les noves línies segons un entramat d’eixos verticals, horitzontals i diagonals de la xarxa bàsica de la ciutat fonamentalment, permetran treballar aspectes de sincronització i prioritat per millorar la velocitat comercial de les línies, es minimitzen les voltes innecessàries i per tant, les reduccions de velocitat associades a aquestes maniobres. L’Ajuntament, a requeriment dels tècnics de TMB, estan treballant conjuntament per identificar, avaluar i donar solucions a cadascun dels problemes relacionats no només a la millora de la sincronització i prioritat semafòrica sinó d’altres molts aspectes amb incidència directa amb la velocitat comercial de les línies.

Regulación semafórica

Avatar: Alberto M. Alberto M. Acceptada
Todas las líneas de bus pueden tener siempre el semáforo en verde, como en el tranvía. La tecnología apropiada ya existe.