Salta e ir al contenido principal
Información sobre las cookies utilizadas en la página web

Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. 

Prolongació de la 27 fins a Pl de Sants

Avatar: erk erk Acceptada
Trobem interessant la proposta que alguna línia circuli pel pg.Sant Antoni en tots dos sentits, però clarament la H10 no és adequada per a fer-ho, ja que es perdria la connexió entre les Corts i Mallorca/València que sempre havia fet la línia 43. En canvi, és un perllogament adequat per a la 27 des de l'Estació de Sants fins a Pl de Sants.