Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Millor distribució dels terminals a la zona Ernest Lluch/Collblanc
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Totalment d'acord! És necessari racionalitzar les parades, i que coincideixin diferents busos, per facilitar la vida a la gent!
Carregant els comentaris ...