Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

El projecte de la NXB, contempla 28 noves línies entre horitzontals verticals i diagonals, que abasten la pràctica totalitat de la plana de Barcelona. Aquest projecte no contempla el pas de llarg recorregut per la Diagonal de cap nova línia de bus de nova xarxa, ja que de forma coordinada s’està redactant el projecte del nou Tramvia per la Diagonal entre Francesc

Macià i la Pl. De les Glòries, infraestructura que s’està plantejant com a peça complementària a tota la NXB, ja que des de el unt de vista tècnic, NXB + Tramvia per la Diagonal, és la millor de les solucions per resoldre els problemes de mobilitat de superfície de la ciutat. Resoldre aquest volum de mobilitat amb una línia de bus implicaria posar vehicles biarticulats d’alta capacitat i amb una freqüència estimada de 1,5 / 2 minuts en hora punta. Avui en dia no és possible gestionar en els carrers de Barcelona línies d’autobús amb aquestes freqüències de pas, ja que la més mínima desviació de regularitat implicaria uns desajusts en el servei final important.

Bus D30 metropolità per Diagonal

Avatar: Veí normal Veí normal Acceptada
El projecte original de la xarxa incloïa el bus D30 a la Diagonal que caldria allargar fins a Esplugues per per donar-li més sentit metropolità, eliminant la resta de busos per la Diagonal. Aquesta operació milloraria molt la fluïdesa de busos per aquesta via. La proposta també ha estat proposada per altres veïns al PAM (Ref: BCN-2016-02-1302)

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir