La V27, actualment en funcionament ja dóna accés a l’Hospital del Mar. La nova V31 ( tardor de 2017 ) tindrà una connexió amb la V27 amb intercanvi de 4 minuts de mitjana, en la mateixa parada gràcies a una part de l’increment de recorregut horitzontal.
En quant a la pèrdua de connectivitat del Poblenou, val a dir que la densitat de NXB és similar al de la resta de la ciutat, i la seva distribució territorial en el districte està adaptada a les circumstàncies i particularitats com ara el nucli antic del Clot i del Poblenou.
La distància entre línies verticals també respecta el criteri general de distribució de línies de tota la ciutat. De fet, és la mateixa que a Sant Andreu i que a Nou Barris que estan en la vertical de Sant Martí. És cert que en l’estudi de detall de cada línia vertical i els carrers, s’han estudiat diverses propostes en funció dels sentits de circulació i cobertura territorial resultant, però la conclusió a la que ha arribat l’equip redactor, és la que presentem en la proposta base.
Compartir