Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La pràctica totalitat de la flota d’autobusos està específicament dissenyada per permetre l’accés a aquest col•lectiu, la plataforma del vehicle dels busos estàndards, articulats i biarticulats, és tot lo baixa que els acords geomètrics dels nostres carrers permeten, ( canvis de rasant en les cruïlles ), estan dotats de rampes retràctils, el desnivell de gran part de la flota entre la plataforma interior i la vorera és de l’ordre d’ un graó ( excepte algun model de bus de barri utilitzat en carrers de muntanya, on per raons de la grandària del vehicle, radis de gir, distància entre eixos de les rodes, diàmetre de les rodes, tipus de xassís, voladís anterior i posterior del bus etc. fan que no sigui possible dissenyar aquets vehicles amb doble plataforma, és per aquesta raó que cal superar mes de un graó). La plataforma té una pendent suau amb paviment antilliscant. Evidentment fora de la plana de la ciutat, tenim i tindrem carrers que en algun cas tindran pendents fora de normativa, circumstància que des de la NXB no podem canviar. De tota manera, es portarà a terme un estudi per identificar les parades que tenen més afluència de persones amb mobilitat reduïda, per mirar d’implementar millores.

En quan a les rampes retràctils per accedir a l’interior del bus, la flota de busos de TMB, no disposa d’un únic model ni fabricant de plataforma retràctil pels PMR, per raons de compatibilitat amb tots els diferents tipus i fabricants de xassís dels vehicles que composen la flota, ja siguin estàndards, articulats, de barri, midis...circumstància que complica enormement el manteniment d’aquests dispositius. TMB està fent un esforç molt important de manteniment per minimitzar avaries i per renovar plataformes.

Accessibilitat busos

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
En la sessió de la Marina es demana que es millori l'accessibilitat dels autobusos, revisant periòdicament el bon funcionament de les rampes.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir