Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
El balanç conjunt de diferents criteris és el que ha sustentat la decisió de transformar la línia 50 i la línia 51 en la nova D50.
En primer lloc, és cert que la Meridiana és una bona diagonal de la ciutat, sobretot des del punt de vista de la seva geometria i orientació en la trama urbana de Barcelona. Per contra, almenys un tram molt substancial del seu traçat, en concret, tota la part de penetració fins a l’alçada de Fabra i Puig, no ofereix bones condicions des del punt de vista de l’espai públic per encaixar el pas de noves línies, i sobretot, les seves corresponents parades, ja que existeixen desnivells que tallen la continuïtat dels barris, el caràcter d’aquest tram dista molt de llegir-se com un carrer, hi ha molt volum de trànsit, sorolls, entre d’altres aspectes. Alhora, no sempre travessa un continu urbà, perquè se situa en la frontera dels creixements de Sant Andreu i de Trinitat Nova, Porta etc.
Un dels criteris importants per la implantació de la Nova Xarxa és que les línies desenvolupin el seu recorregut per la trama urbana de la ciutat resseguint les zones habitades, evitant si és possible els “vuits urbans” o els àmbits amb molt baixa densitat. En aquest sentit, és molt més eficient el corredor diagonal de Vallbona, Aiguablava, Via Júlia, Verdum, Pi i Molist, Borbó, Pg. Maragall etc. Es a dir, la D50, que també forma un eix diagonal i permet donar servei a la trama urbana molt densa en mitjana.
En tot cas, la Meridiana si és un bon eix de penetració cap el centre, i és per aquesta raó, que suporta una molt bona oferta tant de transport públic de superfície com ferroviària pel subsòl, com el metro i el Rodalies. Algunes de les línies convencionals de bus que venen dels barris nord de la ciutat ja tenen aquesta funció.
La reconversió de la línia 50 i la línia 51 en la D50 a més, ve suportada per una demanda consolidada situada en l’eix de Nou Barris, abans descrit.
En conclusió, decantar-se per la D60 en lloc de la D50, suposaria reduir el potencial de transport, l’eficiència del sistema, i de manera molt important, seria redundant amb altres sistemes de transport públic existents.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir