Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Actualment en molts casos, no es compleixen les freqüències, ja que al no estar totalment implantada la xarxa, no pot desenvolupar tota la seva potencialitat, per altra banda, la implantació de la fase 5, suposarà la implementació de millores infraestructurals molt rellevants, com ara nous carrils bus, nous carrils bus en contra sentit, es modificaran les ordenacions viaries d’ alguns carrers, es canviaran els sentits de circulació, es rectificaran amb senyalització i amb actuacions de semaforització, les cruïlles més sensibles a la fluïdesa del bus, etc.. En definitiva, un seguit d’actuacions que també tindran el seu reflex en la resta de la xarxa de la ciutat amb la mateixa finalitat. Totes aquestes millores afavoriran la regularitat i la velocitat comercial de tal forma que el compliment de les freqüències serà un objectiu més fàcil de complir.

Els horaris dels serveis estan ajustats a les necessitats de cada línia, la diferència entre inicis de serveis de la NXB és inferior a 1 hora, els dies laborables, s’està treballant per reduir aquesta diferència de temps, precisament per facilitar ja des del principi de la jornada els intercanvis entre línies sense haver d’esperar més el compte.

Horaris i Freqüències: Control de cumpliment i Homogeneïtat en hores de sortida

Avatar: cesaraguado cesaraguado Acceptada
El sistema ha de ser exemplar si volem que la ciutadania n'estigui orgullosa. Ara mateix no és així. Poso 2 exemples: 1.- No sembla haver-hi control de freqüències (exemple, H12, freqüència de 7 min, laborable amb carril reservat, podem trobar fins 3 vehicles seguits en una parada). 2.- Horari d'inici línies, han de ser homogenis i començar dels finals alhora, per poder trobar els busos d'enllaç en arribar a les àrees d'intercanvi (exemple V27 en diumenge, s'inicia a les 9:30 des del terminal).

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir