Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
El 64 de pedralbes a la barceloneta
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Aquesta línia ja es va eliminar en anteriors fases de la implementació de la NXB. L’alternativa equivalent és la D20 + V11 per anar des de la Barceloneta al Mercat de St. Antoni. Cal un intercanvi en la mateixa parada. El temps estimat de porta a porta d’aquest recorregut és d’uns 28 minuts, val a dir que el 64 feia el mateix recorregut en el mateix temps, aprox. uns 27 minuts. La raó per la qual ara, malgrat l’intercanvi, es triga el mateix temps, no és altra que l’augment de la freqüència de pas dels autobusos de la NXB ( 5-8 minuts ).
Una altra opció per anar al Mercat de St. Antoni és: D20/59/+ H14 o V19/V15 +H14 ( i caminar dues illes ), també d’uns 28 minuts. Una altra millora consistirà en apropar la parada del mercat, que quedarà a mitja illa de la porta.
Pels desplaçaments des de Pedralbes fins a la Barceloneta , una opció és V5 + D20, o V7 + D20 amb freqüències de 5 a 8 minuts i temps d’espera a l’intercanvi de 3 o 4 minuts. El temps total de porta a porta amb NXB és inferior al de la 64.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
La línia V11 és la substituta de la 64 però no cobreix ni de bon tros tot el seu recorregut i es perden connexions importants. Per tant, la línia V11 s'hauria d'allargar seguint el recorregut de la 64 d'una banda fins a l'Hotel Vela per pg.Colom i pg.Joan de Borbó i de l'altra banda fins a Pl.Pedralbes pel Pg.Bonanova i Pg.Reina Elisenda.
La limitació de la línia 20 a av.Roma és inadmissible i cal allargar-la com a mínim fins a St.Antoni o bé recuperar tot el seu recorregut fins a Estació Marítima.
Carregant els comentaris ...