Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La connexió entre Sarrià ( Iradier-Calatrava, i Anglí ) i la Pl. Catalunya amb NXB es pot fer MB la V9 + H16, fent intercanvi a Viladomat amb Floridablanca, caminar una illa aproximadament. I per realitzar l’intercanvi de tornada Manso - Paral•lel, cal caminar mitja illa aproximadament. La freqüència estimada de la V9 serà d’uns 8 minuts i la de la H16 d’uns 8 minuts.

Cal analitzar d’ una manera global els serveis de transport públic no només de bus, en aquest sentit, val a dir que la connexió directa entre la Pl. Catalunya i Sarrià, Les Tres Torres, Sant Gervasi i Vallvidrera actualment, est servida per una molt bona oferta dels FGC. La generalitat està fent les últimes actuacions per adaptar les estacions a les persones amb mobilitat reduïda (PMR). Fa uns mesos es va posar en servei l’ascensor del Peu del Funicular del sentit Barcelona, quedant així totalment adaptada l’estació. Alhora també fa poques setmanes es va posar en servei els ascensors de l’estació de Sarrià, i actualment està en fase d’obres la instal•lació dels ascensors de l’última estació de FGC pendent d’adaptació, El Putxet.

Mantenir la 68 fins a Pl. Catalunya

Avatar: erk erk Acceptada
En la proposta de l'ajuntament increiblement hi ha apareix una retallada de la 68 que passaria a acabar a l'Hospital Clínic. No té cap sentit aquesta actuació, en ser un tram de la línia amb demanda molt considerable, i perquè a més suposaria perdre la única conexió directa que queda de Sarrià a Pl Catalunya, ja que el 64 i 66 són suprimits i el 22 ja no passa per Sarrià.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir