Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Aquesta nova línia V19 Barceloneta / Alfonso Comín, està previst que comenci a operar a la tardor de 2018 fase 5.2 amb una freqüència de 8 minuts. La proposta de modificar algun dels aspectes de la nova línia, com ara el d’afegir més autobusos dependrà del nivell de servei real ocupació , alertes de passatge etc.., i dels recursos disponibles.

Aquest projecte, a banda de definir la part infraestructural, carrils bus, situació de parades, noves ordenacions viaries etc. desenvolupa una part molt important que fa referència a la prestació del servei, on es defineixen via modelització els paràmetres més importants, com ara, els kilòmetres de recorregut de la línia, el tipus de vehicle que farà el servei, capacitat, la velocitat comercial estimada, el temps de volta, el nombre de vehicles que fan el servei, la freqüència de pas, el passatge per parades i acumulat, tant en hora vall com en hora punta. El resultat de la modelització, permet dimensionar el servei de sortida, i fer un seguiment exhaustiu dia a dia del funcionament de cada línia, la identificació, avaluació i proposta de mesures correctores a partir de les incidències detectades en el seguiment, i altres aspectes relacionats amb l’explotació de les línies. El dia a dia del funcionament de cada línia es fa des del centre de control, de manera que es pot conèixer ” on line” la situació de les línies, les incidències, i es poden habilitar les mesures correctores corresponents amb aplicació immediata. També els conductors poden comunicar-se amb el centre de control per informar de qualsevol incidència fora o dintre del bus. L’històric de totes aquestes dades permet a TMB tenir un coneixement exhaustiu de les diferents problemàtiques i li permet jerarquitzar-les per prioritats. Aquestes prioritats són la base per estructurar els recursos d’avui i futurs que necessita TMB per prestar el servei públic.

En la fase en la que estem, és del tot necessari establir ajusts de manera continuada fins que tota la xarxa estigui operativa, ja que entre altres coses la NXB està experimentant un ritme de creixement de passatgers molt notable que no sabem com evolucionarà.

Més vehicles a la línia V19

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
El recorregut de la V19 és massa llarg. Es proposa que s'incrementi el núm. de vehicles d'aquesta línia per incrementar la freqüència de pas.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir