Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Millorar la línia 117
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La modificació i implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no és objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies, i modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa. Per tant, l’actual xarxa de bus de barri no patirà modificacions amb la implantació de la NXB. No obstant, i donat que en el procés d’informació i debat aquesta qüestió a sigut molt rellevant en la pràctica totalitat dels districtes, s’ha pres la decisió de considerar totes les peticions, per poder, un cop implantada la NXB, fer una valoració conjunta a nivell ciutat de la xarxa de proximitat per determinar la idoneïtat, la factibilitat tècnica i econòmica de les diferents peticions. Cal tenir en compte també, que la posada en servei de la NXB, més la xarxa de línies convencionals que es manté, pot generar alguna disfuncionalitat de caràcter puntual en algun barri que precisi habilitar una modificació d’algun bus del barri. Aquestes reflexions tindran una continuïtat en el temps i seguiran desenvolupant-se en els diferents àmbits de participació bàsicament amb districtes, TMB i Mobilitat. Val a dir també, que la flota de busos del barri és limitada i que amb tota seguretat caldrà, un cop finalitzat aquest procés global, aconseguir els recursos econòmics corresponents per fer la corresponent comanda de fabricació dels nous vehicles que finalment es requereixin, entre d’altres qüestions. Aquest procés per raons òbvies, no és immediat, i necessita un temps de l’ordre d’uns 18 mesos a partir de la decisió de la configuració final del servei.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Grisi
el bus 39 que hara baixa i puja fins a horta a font d'en fargues normalment va molt ple i un bus del barri com el 117 no te suficient capacitat per trasporta tota la cantitat de gent que porta el 39 que es tan necessari, a més a més la freqüiencia de pas del 117 es cada 20 minuts sempre que no s'esptalli algun cotxe llavors es de 40 minuts. Necessiten el 39 com tenim ara, no el treguin,si us plau. No tenim res mes, ni metro ni res amb un barri que tot son fortes pujades,sense comerç.etc
La Font d'en Fargues té demanda per tenir una línia d'alta prestacions com la V23 i una convencional. Jo prolongaria la 55 com una fusió de la 55 i la 39. És l'actual 55 desde Montjuïc amb recorregut de la 39 a partir de Urquinaona fins Horta.
Carregant els comentaris ...