Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Perllongar encara més el recorregut de la H4, fent un recorregut addicional i vertical no té cap sentit. La línia és la més llarga amb 29 km i amb problemes de regularitat vinculats a aquest excés de recorregut. La mobilitat de Baró de Viver està resolta amb Nova Xarxa amb la futura V33 ( tardor de 2017 ), que connectarà amb les H4, H8, H10, H12, H14 i H16 i amb el tramvia.
Les mancances de mobilitat de proximitat, reconegudes del barri i no resoltes amb Nova Xarxa, es resoldran, tal com va quedar palès en les diferents sessions d’informació i debat de la NXB, amb la incorporació de la petició per part de les entitats de un nou bus de barri: el 133.
Precisament és aquest el plantejament del recorregut del nou bus del barri 133, garantint les connectivitats següents: Baró de Viver, Bon Pastor, Pl. Orfila a Sant Andreu, CAP Meridiana, CAP Casernes etc. La freqüència serà la resultant de donar el servei amb un únic vehicle, per el recorregut indicat.
La modificació i la implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no és objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies i les modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa. De tota manera en el cas de Sant Andreu, i molt particularment en el cas de Baró de Viver, es va acordar com a conseqüència del procés de informació i debat de la NXB, que la implementació d’aquest nou bus de barri 191 ,responia a la falta de serveis de bus en l’àmbit de Baró de Viver que la NXB no podia solucionar per tractar-se d’un problema de mobilitat de proximitat.
La proposta base presentada en la sessió de Sant Andreu-Bon Pastor consisteix en un bus del barri amb el següent recorregut: Baró de Viver, Bon Pastor, Sant Andreu Pl. Orfila, Coroleu CAP Meridiana, CAP Casernes i Baró de Viver.
Es contempla l’estudi de variants del recorregut plantejat en la proposta base, que estarà condicionat a no excedir de una freqüència de 30 minuts amb un vehicle. Aquestes variants són l’ampliació de la volta per Baró de Viver i l’ampliació de la volta per la Maquinista en lloc de Sant Adrià.
Es comprovarà la idoneïtat de la posició de la parada de C/ La Havana.
En qualsevol cas, s’implantarà la nova V31 a la tardor de 2017.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir