Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
L’estàndard que podem aspirar a aconseguir, amb l’estructura de recursos disponibles en l’actualitat a la ciutat de Barcelona, i el compromís bàsic de la implantació de la Nova Xarxa Bus, és situar de mitjana a uns 230 metres, una parada accessible de NXB pel 95% de la ciutadania. Com el territori de la ciutat, és el que és, aquest estàndard de qualitat es pot aconseguir amb la implantació de 28 noves línies en forma ortogonal i diagonal separades uns 600 metres entre les verticals i 700 metres entre les horitzontals, de mitjana aproximadament, amb freqüències de 5 a 8 minuts.
En el cas de la Verneda, la NXB es concreta amb les següents línies: V29, V31, V33, H10 i H12.
La separació entre verticals és de 600 metres i 700 metres, sensiblement superior a l’estàndard de la NXB. La separació entre horitzontals és de 400 metres, molt inferior l’estàndard de la NXB. Per tant, la conclusió és que al barri de la Verneda i La Pau, la densitat de línies de NXB, és una mica superior a la mitjana de la ciutat.
A més a més, aquest barri disposa de les línies convencionals 42 i la 143, i de l’AMB amb la B23, B24 i B25.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir