Precisament és aquest el plantejament del recorregut, garantir aquestes connectivitats del nou bus del bari 133. La freqüència serà la resultant de donar el servei amb un únic vehicle, pel recorregut indicat, de l’ordre d’uns 25 minuts.
La modificació i la implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no és objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies, i les modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa.
De tota manera, en el cas de Sant Andreu, i molt particularment en el cas de Baró de Viver, es va acordar com a conseqüència del procés de informació i debat de la NXB, que la implementació d’aquest nou bus de barri 191, responia a la falta de serveis de bus en l’àmbit de Baró de Viver, que la NXB no podia solucionar per tractar-se d’un problema de mobilitat de proximitat. La proposta base presentada en la sessió de Sant Andreu Bon Pastor consisteix en un bus del barri amb el següent recorregut: Baró de Viver, Bon Pastor, Sant Andreu Pl. Orfila, Coroleu CAP Meridiana, CAP Casernes i Baró de Viver.
Es contempla l’estudi de variants del recorregut plantejat en la proposta base, que estarà condicionat a no excedir d’una freqüència de 30 minuts amb un vehicle. Aquestes variants són l’ampliació de la volta per Baró de Viver i l’ampliació de la volta per la Maquinista en lloc de Sant Adrià.
Es comprovarà també la idoneïtat de la posició de la parada de C/ La Havana.
En qualsevol cas s’implantarà la nova V31 a la tardor de 2017.
Compartir