Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
V19 mateix recorregut que el 39
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La nova V19 Barceloneta/Alfonso Comín, de fet, farà un recorregut similar al de la 39 Barceloneta/Horta, però rectificat, ja que serà més vertical, precisament per agafar la part de la ciutat corresponent a la nova ordenació. De manera complementària, la 39 es retalla per les dues bandes, començarà a Pl. Urquinaona i finalitzarà en la Pl. Catalunya., la part de recorregut que deixarà de fer es cobrirà amb altres noves línies.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Susana Palma
Després de perdre el 31, el 32 i l'H6 a canvi del D40, haver de perdre ara 55 i 39 és condemnar un barri que pràcticament no té metro. És la consumació d'una inequitat cap als barris de muntanya i cap al Guinardó en concret, la condemna als més vulnerables, els nostres grans i la gent amb problemes de mobilitat, i haver de recórrer als vehicles particulars. Senyors experts en mobilitat, ara per ara, anar des de la universitat fins al Guinardó, si hi ha sort i el bus ve de pressa, suposa entre 60 i 75 min. Recorregut que en moltes hores del dia s'ha de fer de peu, apretadíssims... què passarà quan ens eliminin el 55? Els transbordaments no tindran importància per a vosaltres, però per als més fràgils és un trasbals (tot sovint caminar, nova espera, nova búsqueda de lloc per seure...), i per a tot el barri, augmentar els temps de recorregut: parlem d'arribar al centre, no de travessar la ciutat o d'anar a una altra comarca. És un pas enrere taaan fort que costa de creure! RECTIFIQUEU!
Moltissima raó, no contemplen ni el trasbals als menys vulnerables ni la topografia de la zona, ni l'ús cap al centre i el cap Horta des dels carrers més alts de Font d'en Fargues i Carmel!
Carregant els comentaris ...