Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Els problemes de regularitat i per tant d’excés de passatge, impuntualitats etc, que actualment es donen en algunes línies en algunes franges horàries, tendiran a minimitzar-se a mida que la implantació de tota la Xarxa avanci, ja que actualment només esta implantada el 55% de la totalitat, fet que distorsiona el normal funcionament de la NXB ja que no li permet desenvolupar tota la seva potencialitat.

Aquest projecte, a banda de definir la part infraestructural, carrils bus, situació de parades, noves ordenacions viaries etc, desenvolupa una part molt important que fa referència a la prestació del servei, on es defineixen via modelització els paràmetres més importants, com ara, els kilòmetres de recorregut de la línia, el tipus de vehicle que farà el servei, capacitat, la velocitat comercial estimada, el temps de volta, el nombre de vehicles que fan el servei la freqüència de pas, passatge per parades i acumulat, tan en hora vall com en hora punta. El resultat de la modelització, permet dimensionar el servei de sortida, i fer un seguiment exhaustiu dia a dia del funcionament de cada línia, la identificació, avaluació i proposta de mesures correctores a partir de les incidències detectades en el seguiment, i altres aspectes relacionats amb l’explotació de les línies. El dia a dia del funcionament de cada línia es fa des del centre de control, de manera que es pot conèixer ”on line” la situació de les línies, les incidències, i es poden habilitar les mesures correctores corresponents amb aplicació immediata. També els conductors poden comunicar-se amb el centre de control per informar de qualsevol incidència fora o dintre del bus. L’històric de totes aquestes dades permet a TMB tenir un coneixement exhaustiu de les diferents problemàtiques i li permet jerarquitzar-les per prioritats. Aquestes prioritats son la base per estructurar els recursos d’avui i futurs que necessita TMB per prestar el servei públic.

En la fase en la que estem, es del tot necessari establir ajusts de forma continuada fins que tota la xarxa estigui operativa, ja que, entre d’altres coses, la NXB està experimentant un ritme de creixement de passatgers molt notable que no sabem com evolucionarà.

Més autobusos per garantitzar la puntualitat de les línies.

Avatar: Pau S R Pau S R Acceptada
Posar un o dos cotxes a determinades línies (V17, V21...), ja que moltes vegades els autobusos no passen, i toca esperar el doble, o el triple de temps, els autobusos que admeten passatge van plens perquè alguns torns han fet tard durant una volta, i han de regular-se.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir