Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Les condicions viàries del túnel de Badal són tals que no permeten implantar aquest carril. Aquest túnel té una configuració de dos carrils per sentit, amb ramals d’entrada i sortida. Si s’eliminés un dels dos carrils per reconvertir-lo en carril bus, la capacitat del túnel es veuria ressentida de manera molt greu. De fet, actualment suporta una intensitat de trànsit en alguns trams de l’ordre de 40.000 vehicles /dia. Per tant, es generarien retencions encara més greus en un dels túnels urbans més llargs d’Europa, situació que per raons de seguretat cal evitar sigui com sigui.

Carril bus al túnel de la Ronda del Mig

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Implantar un carril bus al túnel de la Ronda del Mig per evitar que els busos pateixin retencions