Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Mantenir H10 fins Badal
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
No, ja que conseqüència de diverses peticions durant el procés d’informació i debat, s’ha decidit tornar a estudiar la proposta inicial de la H8 per Travessera i per la Av. de Madrid, i es reordena tot aquest sector. Les línies implicades són la H8, la H10 i la 54. La 54 es retalla lleugerament de la terminal de Cardenal Reig a Collblanc, rectifica lleugerament el seu recorregut, va i torna per l’Av.de Madrid, prescindint de la volta de Marquès de Sentmenat. Per donar cobertura territorial adequada, la proposta final recull la petició de fer doble sentit Travessera de les Corts i la Av. de Madrid ( H8, i 54, ) i la H10 fins a la Pl. de Sants.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Totalment d'acord, la limitació de la H10 que proposa l'ajuntament és inacceptable i cal mantenir el seu recorregut fins a Badal. Si es vol, el tram de Sants-Estació a Plaça de Sants es pot cobrir perfectament allargant la línia 27 que en la proposta actual acabaria a Sants-Estació.
Carregant els comentaris ...