Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Mantenir H10 fins Badal
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
No, ja que conseqüència de diverses peticions durant el procés d’informació i debat, s’ha decidit tornar a estudiar la proposta inicial de la H8 per Travessera i per la Av. de Madrid, i es reordena tot aquest sector. Les línies implicades són la H8, la H10 i la 54. La 54 es retalla lleugerament de la terminal de Cardenal Reig a Collblanc, rectifica lleugerament el seu recorregut, va i torna per l’Av.de Madrid, prescindint de la volta de Marquès de Sentmenat. Per donar cobertura territorial adequada, la proposta final recull la petició de fer doble sentit Travessera de les Corts i la Av. de Madrid ( H8, i 54, ) i la H10 fins a la Pl. de Sants.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Darrerament la línia h10 omple un bus doble en la seva segona parada (badal amb avda madrid) entre les 8 i les 9. Aquest fet implica dues coses: que heu reduït la freqüència de pas considerablement (farà uns mesos això no succeïa) i que hi ha un gruix important de ciutadans (sí, aquella gent que viu a la ciutat i que paga impostos anualment) que utilitzen aquesta línia.
Si la vostra idea és deixar Sants-Les Corts comunicada amb el centre pel 54, un bus petit que s'omple abans d'arribar a plaça del centre, el 75, que passa cada tres mesos lunars i de recorregut lent i súper atractiu, i l'H8 que sembla que es manté perquè enllaça la Sagrada Família amb el Camp Nou, que agraeix tota la comunitat turística...
Anteriorment també teniem el 56, però algun cap brillant que no és usuari de bus o que té molt de temps lliure per anar d'un lloc a un altre, va ser substituït per la súper pràctica combinació de dos busos amb una estació d'enllaç que implica tres semàfors a plaça Espanya.
Carregant els comentaris ...