Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Malauradament, tota la teoria que sustenta aquest projecte, no sempre es pot portar a la pràctica i, és per aquesta raó, que per motius d’índole molt diversa, algunes línies de la NXB, adopten itineraris poc lògics amb els criteris de partida. El cas del trenat de la H16 i H14 és un d’ells. Es va implantar en fases anteriors. El motiu del trenat, té a veure amb el diferent nivell de servei que tenen aquestes línies en la meitat Besòs i meitat Llobregat, de tal manera que la càrrega de passatge és més alta a la banda del litoral del Poblenou i de la Gran Via, mentre que a la banda central del Poblenou i la part baixa del Paral•lel tenen una demanda baixa. Fent el creuament d’aquestes dues línies, H14 i H16, permet posar busos articulats a la línia amb més passatge i busos estàndard a la línia ma menys passatge.

H16 hauria de fer tot el litoral de barcelona

Avatar: Joanet Joanet Acceptada
Si volem una xarxa ortogonal com es que el bus h16 no fa tot el litoral de Barcelona, sinó que va de Sant Martí cap a la plaça Catalunya i després per la gran via?

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir