Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Està previst fer una campanya informativa específica, amb la finalitat d’informar als usuaris dels nous canvis i de les alternatives de mobilitat equivalents. Aquesta campanya, a banda de la part de comunicació en diversos mitjans informatius, es desenvolupa a través d’un equip d’informadors en les parades de les línies afectades. La implantació de la campanya està planificada per executar-se 15 dies abans i una setmana després de la posada en servei de les noves línies, termini més que raonable per què la major part dels usuaris habituals de les línies facin els canvis en la seva mobilitat de manera automàtica.

Està previst fer una campanya de comunicació conjunta l’Ajuntament i TMB, en les dates immediatament anteriors a la posada en servei de les noves línies a la tardor de 2017 i a la tardor de 2018. La campanya informarà dels canvis en la xarxa de bus convencional i dels canvis en la NXB, les dates de posada en servei, les freqüències, horaris, parades, intercanvis, tipus de vehicle, tecnologia etc. i donarà resposta a les noves combinacions de les destinacions més populars de cada districte, amb la finalitat d’aconseguir que les afectacions a la mobilitat de la ciutadania siguin el menor possible.

Més difusió i comunicació de la NxBus

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Es proposa que es faci una àmplia campanya de difusió de com quedarà la xarxa bus, ja que l'adaptació al canvi és complexa.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir