Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
No podem solapar les dues línies fent el recorregut de Mina de la Ciutat, Pg. del Bosc de Roquetes, Aiguablava, per dues raons. La primera perquè suposaria una redundància de línies injustificable, des del punt de vista de l’eficiència del servei, dues línies d’alta freqüència, de l’ordre de 7 i 8 minuts respectivament, una d’elles articulada, la D40, significaria donar una oferta al barri molt superior a la demanda que necessita el barri.
L’altra raó, es que la D40 està planificada de forma que faci el seu servei amb vehicles articulats, ja que es preveu un nivell de servei molt important en aquesta línia, sobre tot en el seu tram central, que es posarà en servei la propera tardor de 2017. Les pendents d’alguns dels carrers per on passaria la D40 articulada, no son aptes per aquest tipus de vehicle.
Per tant, pel que fa a la D40, contemplem la situació del terminal en Ronda de la Guineueta Vella i el recorregut definit en la proposta base del projecte. Cal remarcar a favor de la proposta base de la NXB, que una alta proporció dels veïns de Roquetes, segons figura en les dades de passatge de les parades de TMB, fan una mobilitat fins l’entorn aproximadament de la Pl. de la República, aquest recorregut es totalment concomitant V27 i la futura D40.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir