No és la idea, ja que necessitem reconvertir línies convencionals per obtenir els autobusos per posar-los a funcionar en les noves línies, més eficients, i amb més prestacions que les convencionals. Les línies convencionals, que necessitem reconvertir, són les que tenen un grau de concomitància amb el traçat de les noves línies elevat. Precisament és el cas de la 36 que equival pràcticament a la H14, a la V31, a la H6. La resta de línies convencionals, com ara les interurbanes, les de proximitat, les que segueixen corredors de la ciutat molt consolidats, o les que ajuden a les línies noves, en cap cas es poden reconvertir, i queden dintre del sistema de transport com una xarxa de caràcter complementari, juntament amb la xarxa de busos del barri i de proximitat.
Les alternatives per anar a l’Hospital del Mar des de la Pau, Verneda, Sant Andreu, que ofereix la NXB és utilitzant la línia V31 + V27 en Espronceda amb Taulat en la mateixa parada amb un temps d’espera mig de 4 minuts. Per tornar, V27 + V31 en la mateixa parada en el carrer Taulat entre Espronceda i Bac de Roda, també amb uns 4 minuts d’espera.
Compartir