Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Conservar el recorregut de les línies 91 i H14
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La configuració de la nova urbanització i l’estatus de mobilitat que se li donarà al carrer Pere IV, el fan especialment adequat per tornar a introduir el pas dels autobusos, ja que serà un carrer amb poc volum de trànsit privat, i per tant, on el bus podrà circular sense entrebancs. L’orientació del carrer fa possible que les línies d’autobús arribin a Cristòfol de Moura (carrer en doble sentit), configuració òptima pel rendiment del transport públic.
Des del projecte de la NXB, no veiem cap inconvenient en que un eix cívic pugui suportar línies d’autobús, en coherència amb l’activitat que el propi eix generarà en el futur. Aquesta nova activitat que tots desitgem, que és conseqüència de la transformació de l’espai públic de Pere IV i d’altres factors, demandarà en la mateixa mesura mobilitat. Per això, apostem perquè aquesta mobilitat prioritzi el transport públic, i no el transport privat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Maros
La tornada del H14 ha de ser per Pallars, es molt millor la linea recta i conservar la ortogonalitat de la red
Totalment d'acord. Pallars direcció Besós i Pujades dir. Llobregat.
Pallars direcció Besós, molt millor que Pere IV, pero Tànger en direcció Llobregat, dons a Pujades ja hi ha metro i la part de dalt del Poblenou quedaria sense bus. Per altra banda ; Tànger comunica directament amb el centre pel carrer Ali-Bey . Altra proposta seria que el H14 circules en doble sentit per carrer Tànger , per tal d’apropar el servei de BUS a qui més ho necessita.
Carregant els comentaris ...