Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Conservar el recorregut de les línies 91 i H14
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La configuració de la nova urbanització i l’estatus de mobilitat que se li donarà al carrer Pere IV, el fan especialment adequat per tornar a introduir el pas dels autobusos, ja que serà un carrer amb poc volum de trànsit privat, i per tant, on el bus podrà circular sense entrebancs. L’orientació del carrer fa possible que les línies d’autobús arribin a Cristòfol de Moura (carrer en doble sentit), configuració òptima pel rendiment del transport públic.
Des del projecte de la NXB, no veiem cap inconvenient en que un eix cívic pugui suportar línies d’autobús, en coherència amb l’activitat que el propi eix generarà en el futur. Aquesta nova activitat que tots desitgem, que és conseqüència de la transformació de l’espai públic de Pere IV i d’altres factors, demandarà en la mateixa mesura mobilitat. Per això, apostem perquè aquesta mobilitat prioritzi el transport públic, i no el transport privat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
La plataforma de afectats per la SUPERILLA en el seu manifest diu que " En cas de persones grans el problema pot arribar a la impossibilitat de desplaçar-se a la parada del bus. Val a dir que els carrers Pallars i propers viu un nombre força elevat de gent gran" és per això que és molt millor fer pasar el 42 i el H14 pel carrer Pallars .
Carregant els comentaris ...