Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Aquest efecte es produeix per problemes de regularitat. Aquests es donen quan per algun tipus d’incidència en la circulació, circumstàncies del trànsit, algun incident d’algun passatger etc. l’autobús no pot complir l’horari establert, i el següent s’enganxa al primer.

El centre de control de TMB gestiona la circulació de tots els autobusos en temps real, i estableix mesures correctores per recuperar la regularitat i per tal de minimitzar aquest fenomen perniciós per als passatgers. L’efectivitat d’aquestes mesures és limitada, de forma que la millor solució per mantenir una bona regularitat entre els autobusos és garantir en la mesura del possible, que l’autobús circuli de la forma més independent possible del trànsit, amb més kilòmetres de carril exclusiu bus, amb prioritat semafòrica en les cruïlles complexes etc. i així poder mantenir una velocitat comercial força regular.

El projecte de la fase 5, incorpora mesures per implantar de forma intensiva d’aquest tipus. L’Ajuntament conjuntament amb TMB estan portant a terme actuacions encaminades a donar més fluïdesa al trànsit dels autobusos en tot l’àmbit de la ciutat.

Eliminar l'efecte acordió de l'H10 i l'H12

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Es proposa que es regulin millor l'H10 i l'H12 perquè és molt freqüent que en passin 2 o 3 seguits i això empitjora la freqüència.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir