Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La modificació i la implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no és objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies, i les modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa.

De tota manera, en el cas de Sant Andreu i molt particularment en el cas de Baró de Viver, es va acordar com a conseqüència del procés d’informació i debat de la NXB, que la implementació d’aquest nou bus de barri 191, responia a la falta de serveis de bus en l’àmbit de Baró de Viver, que la NXB no podia solucionar per tractar-se d’un problema de mobilitat de proximitat.

La proposta base presentada en la sessió de Sant Andreu-Bon Pastor consisteix en un bus del barri amb el següent recorregut:  Baró de Viver, Bon Pastor, Sant Andreu Pl. Orfila, Coroleu, CAP Meridiana, CAP Casernes i Baró de Viver.

Es contempla l’estudi de variants del recorregut plantejat en la proposta base, que estarà condicionat a no excedir d’ una freqüència de 30 minuts amb un vehicle. Aquestes variants són l’ampliació de la volta per Baró de Viver i l’ampliació de la volta per la Maquinista en lloc de Sant Adrià.

Informem també que es comprovarà la idoneïtat de la posició de la parada de C/ La Havana.

En qualsevol cas, s’implantarà la nova V31 a la tardor de 2017.

Millorar la connexió entre el carrer Malats i el CAP Casernes

Avatar: Propuesta oficial Propuesta oficial Acceptada
Millorar la connexió entre el carrer Malats i el CAP de Casernes

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir