Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

El projecte de la fase 5.1, que en aquests moments està en fase de tramitació Administrativa, ja contempla la implantació sistematitzada de nous carrils bus en tots aquells carrers on és necessari i compatible amb la funcionalitat global dels carrers. En molts casos la implantació del nou carril bus implica la reordenació dels usos viaris de la calçada afectada, a vegades via eliminació del cordó d’aparcament, eliminació quan és possible, de carrils de circulació, restitució de contenidors en altres punts de la via o vorera, canvis en els sentits de circulació per afavorir la implantació del corresponent carril bus, i fins i tot, solucions de carril bus en contrasentit. 

Per minimitzar les afectacions a usos existents en la via pública, com ara les càrregues i descàrregues, l’aparcament en determinades hores etc. El projecte defineix solucions de carril multiservei, en el que el carril bus disposa d’exclusivitat en tota la franja de horari punta, per després en hora vall, permetre les càrregues i descàrregues, i per la nit l’aparcament dels vehicles privats.

Per reduir les ocupacions indegudes del carril bus per part del trànsit de la ciutat, es posarà en marxa en breu, un vehicle de vigilància amb capacitat sancionadora, que de forma permanent recorrerà els punts més conflictius dels carrils bus per garantir que aquests circulin sense entrebancs.

Incrementar la xarxa de carrils bus

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
És necessari incrementar la xarxa de carrils bus per millorar la velocitat comercial del bus

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir