Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
La 64 és va reconvertir en fases anteriors a la V13 + H4. La 41 es reconverteix a la V9 + H16.
El criteri per reconvertir línies convencionals en NXB no és altre que la concomitància de recorreguts, es a dir, aquelles línies que en el dibuix de la Nova Xarxa coincideixen de forma significativa, es reconverteixen.
La resta de línies convencionals que no estan en aquesta circumstància, o bé es modifica alguna part del seu recorregut per adaptar-se millor al nou ordre, o bé es queden igual, ja que la idea final del sistema de mobilitat amb autobús és estructurar la xarxa en tres nivells: 1-NXB d’altes prestacions. 2-Altres línies convencionals. 3- Bus del barri. Aquestes dues últimes amb caràcter de mobilitat complementària.
Les línies convencionals que en principi no es poden desmantellar són de quatre tipus:
1-Línies interurbanes: Aquelles que són d’aportació des de l’extraradi, evidentment no es poden eliminar.
2-Línies de proximitat: Aquelles que resolen una mobilitat de barris o entre districtes semblant al bus del barri.
3-Línies convencionals amb recorreguts consolidats: Aquelles línies que desenvolupen el seu recorregut per corredors amb forta demanda no millorable amb NXB.
4-Línies convencionals que fan recorreguts en paral•lel a la NXB i que ajuden a les Noves Línies a fer millor la seva funció.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir