Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
V9 mateix recorregut que l'actual 41
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La proposta base de la NXB contempla una reorganització de les línies i dels recorreguts més racional. En algun cas, aquesta reordenació implica modificacions de carrers per on passen els autobusos actualment. Evidentment aquests canvis tenen uns afectats i uns beneficiats. En el pitjor dels casos, els afectats veuran allunyat l’autobús a un carrer de distància en relació a la situació actual.
En aquest cas, el canvi de corredors contemplat en la proposta base ve motivat per la nova V9 que utilitzarà un corredor vertical més directe i eficient ( Entença / Viladomat ) en lloc de l’actual ( Rocafort / Calàbria ). A més, es millorarà en un futur, la connexió entre Viladomat i la Av. de Sarrià fent una operació d’obertura puntual de la rambla central de la Av. Josep Tarradellas, lligat al canvi de sentit de la Av. de Sarrià, que donarà molta fluïdesa a aquesta connexió.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El corredor Rocafort - Calàbria permet connectar millor el bus amb la xarxa de metro (L1 Rocafort i L5 Entença) que el Viladomat - Entença. Amb la supressió del 41 es perd l'únic accés directe des de la Nova Esquerra de l'Eixample al centre, i empitjoren els desplaçaments al CAP Manso (de tornada) i al mercat de Sant Antoni, essent aquests desplaçaments molt habituals per veïns del barri actualment. Es proposa V9 mantenint el traçat del 41 fins a pl. Catalunya al seu pas per l'Eixample.
Carregant els comentaris ...