Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
La millor manera de comunicar Ciutat Meridiana i Trinitat Nova amb la resta de línies de la Nova Xarxa, no és perllongar la V31, si no establir una nova línia diagonal, que alhora coincideixi amb l’eix de penetració a la ciutat més lògic des de Ciutat Meridiana, Vallbona i Torre Baró. Aquest és la nova D50 ( Fase 5.2 tardor de 2018 ) que desenvolupa un recorregut per Nou Barris, Guinardó, Eixample fins a la Pl. Catalunya, buscant un recorregut central per la ciutat i intercanviant tant amb línies verticals com horitzontals.
Tot i que no és objecte d’aquest projecte, es seguirà treballant, mantenint obert un procés de participació amb presència dels representants dels veïns i entitats, TMB i l’Ajuntament de Barcelona, en la reorganització de les línies convencionals, de l’AMB i del barri de Vallbona, Ciutat Meridiana i Torre Baró, en el sentit de millorar-ne les prestacions d’aquestes línies en base a reordenar els seus recorreguts, millorar la connectivitat (per exemple amb els centres de salut o d’altres equipaments importants pels barris), establir punts d’intercanvi i reduir en algun cas els recorreguts de les línies convencionals de penetració. Tot això sempre i quan no es requereixin de nous recursos.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir