Salta e ir al contenido principal
Información sobre las cookies utilizadas en la página web

Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La configuració de la nova urbanització i l’estatus de mobilitat que se li donarà al carrer Pere IV, el fan especialment adequat per tornar a introduir el pas dels autobusos, ja que serà un carrer amb poc volum de trànsit privat, i per tant, on el bus podrà circular sense entrebancs. L’orientació del carrer fa possible que les línies d’autobús arribin a Cristòfol de Moura (carrer en doble sentit), configuració òptima pel rendiment del transport públic.

Des del projecte de la NXB, no veiem cap inconvenient en que un eix cívic pugui suportar línies d’autobús, en coherència amb l’activitat que el propi eix generarà en el futur. Aquesta nova activitat que tots desitgem, que és conseqüència de la transformació de l’espai públic de Pere IV i d’altres factors, demandarà en la mateixa mesura mobilitat. Per això, apostem perquè aquesta mobilitat prioritzi el transport públic, i no el transport privat.

42 i H14 no en diagonal en sentit Besos

Avatar: Maros Maros Acceptada
42 i H14 tornin en sentit Besos per Pallars . En aquest carrer viu un nombre força elevat de gent gran que tenen problemes per desplaçar-se. De aquesta manera i junt al metro que ara te ascensor al carrer pujades queda tota la zona coberta . Que pasi per Pere IV que esta més lluny del Cap Lope de Vega, que serà una via cívica pacificada com han demanat els veins als procesos participatius i on viu menys gent no te gaire sentit.