Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Aquest efecte es produeix per problemes de regularitat. Es donen quan, per algun tipus d’incidència en la circulació, circumstancies del trànsit, algun incident d’algun passatger etc. el autobús no pot complir el horari establert, i el següent s’enganxa al primer. El centre de control de TMB gestiona la circulació de tots els autobusos en temps real, i estableix mesures correctores per recuperar la regularitat, que van des de l’avançament de un vehicle a l’altre, o de enviar-lo a la terminal directament etc...per minimitzar aquest fenomen perniciós per als passatgers. La efectivitat d’aquestes mesures és limitada, de forma que la millor solució per mantenir una bona regularitat entre els autobusos és garantir, en la mesura de lo possible, que l’autobús circuli de la forma més independent possible del trànsit, més kilòmetres de carril exclusiu bus, prioritat semafòrica en les cruïlles complexes etc. així pot mantenir una velocitat comercial bastant regular i per tant tenir més garanties de acompliment de l’horari.

Informació a les parades de dos autobusos seguits

Avatar: PauRebull PauRebull Acceptada
És habitual que dos autobusos arribin a les parades en un minut o menys d'antelació, però si no s'informa d'això a les hores puntes, el primer autobús queda sempre ple i el segon va mig buit.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir