Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Replantejament de la V9 pel carrer Calatrava
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Des del nostre punt de vista, el que resulta perillós és la gran afluència de trànsit privat en hora punta que es dirigeix a les escoles. Aquest fet determina un grau de saturació del trànsit en la zona molt important, que alhora genera col•lapses més enllà de l’àmbit estricte dels col•legis, com ara al lateral de la Ronda de Dalt, al Pg. de la Bonanova, a la Crtra. de Vallvidrera, etc.
Associat amb aquest fenomen sorgeix el tema de l’estacionament o parada indeguda, de vegades en doble fila, sortint o entrant nens als vehicles des de la calçada, i alhora també la problemàtica de les voreres estretes, entre d’altres.
Aspirem a que la nova V5 presti un servei de transport als col•legis tal, que permeti a moltes mares i pares, alumnes, professors treballadors etc. a canviar de mode de transport, i així aconseguir tenir en la zona menys trànsit, una mobilitat més eficient, i alhora, no es generaran tantes molèsties al barri, baixaran els nivells de contaminació i soroll, i la mobilitat serà més segura.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Pero quina alternativa hi ha? No hauria d'haber problemes si reordenen el carrer, amb només un carril i un carril bus. On es pugui per espai, fer aparcament a l'esquerra, pero lo seu seria un carril bici.
Carregant els comentaris ...