Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
No busos de gran capacitat pel nucli antic de Sarrià
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Necessitem que s’especifiqui quin tipus de molèsties. Si són sonores, o fums i contaminació, cal mencionar que el 52% de la flota de TMB fa servir tecnologies netes com ara motors híbrids, elèctrics o de gas. De fet, ja no es compren autobusos nous de gasoil. Alhora, està previst pel 2020 que el percentatge de la flota que utilitza tecnologies netes sigui del 85%.
Si les molèsties són de trànsit, es pot mirar d’ incorporar millores per fer més fluid el pas del bus. Per el contrari, si són temes de seguretat viària, es poden habilitar mesures de caràcter complementari com ara la reducció de la velocitat de pas a 30 km/h, semaforitzar els passos de vianants, instal•lar coixins berlinesos entre d’altres mesures.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...