Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Crear més connexions i línies diagonals
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
El dibuix de la Nova Xarxa Bus, contempla la D20, la D40, la D50, i considera el Tramvia la futura D30. Estem parlant de 4 línies diagonals. En els estudis i simulacions del comportament de la Nova Xarxa, s’ha pogut concloure que aquestes quatre diagonals resolen de forma molt eficient la mobilitat en l’àmbit de la plana de la ciutat ( 95% de la població ).
Alhora, si observem la trama urbana de la ciutat, veurem que els “eixos diagonals” a excepció de la Meridiana, que ja té de per si una oferta de Transport públic molt superior a la mitjana de la ciutat, ja estan ocupats per les quatre línies diagonals:
D20: al Paral•lel
D30: A l’Av. Diagonal
D40: Via Julia, Verdum, Guinardó, Travessera de dalt, Av. Tarradellas.
D50: Vallbona, Via Julia, Maragall
És per aquesta raó que no ens plantegem noves línies diagonals.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Pero es crearà la D30 o no?
Carregant els comentaris ...